Orken sviker .....

Har hunnit med mycket i dag , städat , långprommis med Frode därefter en cykeltur till Ersmark och tillbaka för att göra av med lite energi  hos vår lilla hund : ) På vägen träffade vi Maria som hade tränat Tiesto i dag åt Sandra som ligger i flunsan skulle jag tro , lider med henne , den var inte rolig kan jag säga.

Förutom det så har jag haft tvättstugan i dag : ( kan inte förstå varför Jörgen gillar den så mkt ... bara att tacka och ta emot  ; )

Har även försökt att länka in denna blogg i Fb men från att ha fått det till att fungera gör det inte det längre , det blir samma gamla inlägg varje gång som jag ska länka in det nya inlägget , men jag har proffs hjälp på gång så vi får se om det inte kan fungera snart förhoppningsvis : )

Nu ska middagen på bortet så vi får höras mer en annan gång....ha det alla : )

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress