Mina stackars fötter...
Att vara ute och gå 4.5 km i för stora skor är inte bra för fötterna....jag har två stora blåsor under trampdynorna och det känns fan inte bra ska jag säga....

Pridde luffsade på som en hund bakom en vinglig fyllhund till matte ; ) att gå i mörker i förstota skor och lerigt och ojämnt är inte lätt.....mina stackars fötter for runt inne i skorna så friktionen höll på att sätta fjutt och ta eld....inte bra inte bra....

Hade turen att få åka taxi Nilsson från hagaskolan till Hippo där Sanna jobbade. När hon var klar bar det av till stallet och min helvetespromenad : ) men det som inte dödar det härdar brukar ju Jörgen säga och nog sjutton "härdas"mina fötter av de här ideerna som jag har. I morgon när jag ska in till byn på prommis ska jag ha betydligt bättre skor på fötterna annars blir det en stackars ponny som får bära hem matte, trots övervikt som dom dom säger på flyget ; )

Jessika lever livet i Rom och jag funderar om vi överhuvudtaget får hem henne, hon trivs så bra så ....läskar sin gammla mamma med sina sms om hur varmt och skönt och trevligt hon har det....jag vill jag vill jag vill till Kanarieöarna.....nuuuuuuuuu.....

Ha det gott alla , håll tummarna att mina stackars fötter överlever morgondagens promenad.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress