Lördag..lördag kan det bli bättre...
Sov till 10.25 !!! i dag. Jessika kom ner och frågade om vi var sjuka....vet inte när jag el Jörgen sov så länge någon gång men skönt var det iaf , enda problemet är att dagen blev lite kort...

Iaf så har vi hunnit med att veckohandla , Anton följde med så då gick det lite lättare ... : ) alltid lika roligt att ha med honom på handlingen.... och massor av julmusik har strömmat ut ur högtalarna på hög volym för julpyntning har det också varit i dag : ) jag bara älskar att ta fram allt och få hänga upp julgardiner och riktigt mysa till det ; )

Och som kronan på verket bar det av till Beppo och Carola på årets första glögg : ) tala om ett perfekt slut på en annars så trevlig dag..... känner mig så glad i kroppen.....det är härligt när man har denna känsla som pirrar runt och man bara myser.....hoppas att ni också har fått uppleva det någongång....då förstår ni hur jag känner det nu.....

I morgon är det Isa dag i stallet och sedan bär det av hem till mamma och pappa på adventsmiddag......mums säger jag bara : ) längtar redan till i morgon.....

Hoppas att ni alla har haft en härlig lördag och om ni mot all förmodan har haft uppförsbacke så hoppas jag för er skull att morgondagen blir mycket bättre och att första advent kommer med mys till er också......

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress