Jag erkänner.....
Det är inte lätt....men jag måste stå för sanningen....vad är det då.....sanningen.....jo jag sitter fast i Fb träsket ; )

Det har nog dom flesta förstått vid det här laget....och gissa vem jag har tagit med mig i fallet ? jo min kära mamma ; )

Det sås och skördas för fullt.....akvarium och fiskar ska matas och rengöras , sedan kan man knycka lite pengar av sina grannar också....inte illa inte illa.

Läsa alla roliga inlägg och komentarer är bara så skoj....får lite inblick i allas liv och vardag , vad alla har gjort , ska göra , tycker tänker och känner.....

Sedan är det ju upp till var och en hur mycket tid som man vill lägga ner på detta....och jag lägger nog ner lite för mycket i bland ; ) Jörgens första fråga när han kommer hem på kvällen är.....har du mjölkat korna i dag ? det är underförstått, har du skött om farmen ordentligt i dag.

Så alla glada Fb diggare ( snacka om 80 tal ) tur att det finns detta ställe för alla intresserade  som jag ...ett ställe att skicka en hälsning , peppa någon som känner sig lite under isen , gratulera födelsedagsbarn , skicka fina kort , lyfta upp olika tankar och funderingar el bara göra någon av dessa otalika roliga tester som får en att gapskratta ibland för att det stämmer : ) el är helt uppåt väggarna galet... ; ) se det som en möjlighet att förgylla någons vardag så att det kanske känns lite roligare ,lite lättare, lite mindre grå som vardagslunken kan bli ibland.......

Ha det gott igelkott....ha det bäst flodhäst...som mina barn säger ibland....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress