Hurra för bärbara...

Sitter med Antons bärbara , bara hur skönt som helst : ) Anton går Tekninprogrammet på Dragonskolan så han har en skoldator därifrån som han är snäll och lånar ut till mig : )

Tänk vad det kan förändras bara det blir ett skolbyte och en linje som han gillar .....7:an till 9:an var en kamp i stort sett varje dag det var skoldag....inte så att han skolkade men irritationen fanns alltid där under ytan , och det var ofta det var något som var fel. Och nu ...nu är det som han verkligen har hittat hem....hittat något som gör att det tråkiga som alltid finns oavsett vad/vart du går ändå inte tar över....visst vissa dagar är tyngre än andra men i det stora hela så flyter det på bra och det är hyffsat roligt....inte bara skit.

Jag är glad och stolt över Anton , från att ha "hängt" med så är han långt fram i många ämnen och det verkar som om det går lättare och lättare i skolan....i vissa ämnen måste han kämpa men det får alla lite till mans. Men i många andra ämnen har det lossnat ordentligt och det bara går bättre och bättre...han gör mig väldigt varm om hjärtat och för hans skull önskar jag honom lycka till med sina tre år och jag är övertygad om att det kommer att gå bra för honom.....

Ha det gott igelkott , som mina barn brukar säga....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress