Givande dag i dag....
Har haft det jättebra i dag . Mitt dagbarn var själv en stund på lokalen och klarade sig ypperligt utan mig : ) Det är bra betyg för oss : ) känner mig jättenöjd....

Hade utvecklingssamtal med mina föräldrar nu på kvällen och alla var bara nöjda och positiva med vår verksamhet och det vi har att erbjuda , det känns jättebra att få ett kvitto på att vi gör ett bra jobb och att dom är trygga och nöjda med oss dagmammor ; )

Jörgen och Jessika har varit och prommat med pållarna i kväll så Frode ligger nöjd och belåten i soffan efter en tur i skogen ; ) Han bara älskar när han får fara med hästarna...tur att dom är så lugna som dom är eftersom Frode far runt som ett yrväder runt dom och ska försöka få lite fart på ekigagen : )

Nu är det dags för att surra lite med resten av familjen eftersom jag inte har sett dom på hela dagen.

Ha det gott alla så ses vi i morgon...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress