To be or not to be....
Har funderat hit och dit om meningen med livet.....födas.....växa upp....fortplanta sig....dö....
Blir så krasst när man tänker så där. Men handen på hjärtat , är det inte så !?

Ja om man tänker i svart eller vitt utan att ta med alla dom grå nyanserna som finns i paletten.

Vad är då grå de nyanserna för något.....för mig kan dom symbolisera barndomen , all glädje som jag får uppleva under mitt liv men även alla sorger som jag möter. Att växa som människa och att utvecklas är också en av dom grå nyanserna , man , barn , arbete , vänner allt detta som gör mig till den jag verkligen är , är en hel massa olka nyanser på en palett skala...

Allt som jag får upplva under mitt liv formar mig som en drejare gör med sin lera , och här är jag...en vanlig person med fel och brister....precis som du....varken bättre eller sämre....jag blir vad du tillåter mig att bli... jag blir vad du gör mig till....


" Att våga är att bara mista marken för en stund . Men att inte våga något fast man vill , är att förlora sig själv och mer därtill "

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress