Halkigt värre...

I dag har jag halkat runt ute , ett av mina dagbarn har åkt skridskor ute....men utan skridskor....på skorna : ) Hon tyckte att det var jätteroligt iaf....

Kvällen spenderades på Hippo tillsammans med Sanna och Jessika , vi var där och tittade på Julia som ska börja att träna dressyr med Pridde på tisdagar....var jätteroligt att se någon ta över träningen även om det är byte av inriktning. Jessika valde hoppning och Julia har ju bara möjligheten att satsa på dressyren eftersom Priddes ban inte håller för hoppning längre. Men han skötte sig super med tanke på att han har gått på full ranson kross och nästan bara skrittats nu i ett par veckor......stora ridhuset och full lektion på storhäst sidan.....han är så duktig vår lilla kula....

Har huvudvärk som bultar bakom ögonen så nu ska det duschas och sedan i säng : )

Måste bara säga att mina barn gör mig oerhört stolt som förälder...jag är så tacksam att jag har dom...älskar dom av hela mitt hjärta...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress