Det stora lugnet har infunnit sig
Så skönt det är med Julen och allt mysigt som är runt denna vinterhögtid. God mat , trevligt sällskap - vi var 11 ena dagen och 12 ndra dagen då Jerry anslöt sig till oss : )
Nu har vi ätit god julmat i dagarna två så i morgon ska vi få äta köttstek och mormors goda sås på Ålidhem : ) mums ..

I dag har jag hunnit med att pussa på hästarna , prommat med Frode och Atlas i två dm nysnö - ger friska och starka ben. Fikat hos Maggan och Paul och ätit middag hemma med alla nära och kära - en toppendag mao.

Snäll har jag tydligen varit under ett år också : ) det resulterade i böcker att läsa , riktiga ullsockar att ha när jag rider och sköna långkalsonger till det - underbart att slippa frysa när man är ute. Vackra ljuslycktor att pryda bron med  och en massagedyna till fotöljen ( som alla njutit av ) och mycket mera : ) tänk vilken tur jag har haft : )

Underbara människor att dela min glädje med och många goda skratt har vi haft under flera dagar : ) så härligt det är att få vara tillsammans alla utan stress - det är nog det bästa med Julen. Hoppas att ni har haft det lika härligt som jag , och det bästa av allt.....den är inte slut än - flera dagar kvar.....




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress